Subject: FW: AS Lääne-Tallinna Keskhaigla kriisiplaan
From: "Elis Varik" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 13:22:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan meeldetuletuse, et ootame tagasisidet.

Lugupidamisega

Elis Varik

From: Elis Varik
Sent: Wednesday, August 21, 2024 7:55 AM
To: [email-masked]
Subject: AS Lääne-Tallinna Keskhaigla kriisiplaan

Tere

Saadame meeldetuletuseks, et edastasime Terviseametile 18.06.2024
kooskõlastamiseks AS Lääne-Tallinna Keskhaigla kriisplaani, mille kohta
palusime tagasisidet hiljemalt 26.07.2024.

Lugupidamisega

Elis Varik

juhatuse assistent | AS Lääne-Tallinna Keskhaigla

650 6607; 512 5409 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  |  <http://www.keskhaigla.ee/>
www.keskhaigla.ee